وکیل دیوان عدالت اداری؛ مشاوره و تماس

وکیل دیوان عدالت اداری؛ مشاوره و تماس

برای حل برخی مسائل در جامعه نیاز به وکیل داریم. از طرفی نیز نمی توان همه امور را به دست یک وکیل سپرد بلکه لازم است هر مشکل را به دست وکیل مرتبط با همان موضوع بسپاریم تا خیالمان از حل آن راحت تر باشد. ما انواع مختلفی وکیل داریم و در ادامه به معرفی وکیل دیوان عدالت اداری می پردازیم.

معرفی وکیل دیوان عدالت اداری

زمانی که طرف شکایت ما دولت یا یک ارگان حمایتی باشد، نیاز به وکیل دیوان عدالت اداری داریم. وکیل دیوان عدالت اداری نیز در رشته حقوق تحصیل کرده است و یک وکیل دادگستری می باشد. موضوعاتی مانند شهرداری، حقوق قانون کار، مالیات و … تنها چند نمونه از موضوعات مرتبط به دعاوی دیوان عدالت اداری هستند.

جالب است بدانید وکیل دیوان عدالت اداری بر اساس علاقه و همچنین موضوعات موردمطالعه خود این موضوعات دعاوی دیوان عدالت اداری را قبول کرده و به خواسته خود وکیل دیوان عدالت اداری شده است و این موضوع به این معنا نمی باشد که نمی تواند در موضوعات دیگر فعالیت نماید. موکلان این وکیل می توانند افراد یا سازمانی خارج از آن ارگان ها یا همچنین افرادی باشند که در آن ارگان ها فعالیت می کنند. لازم است بدانید که برای دعاوی مربوط به دیوان عدالت اداری لازم است از وکلای با تجربه و مطمئن استفاده کنید.

مشاوره با وکیل دیوان عدالت اداری

شما می توانید برای موضوعات مربوط به دعاوی دیوان عدالت اداری با وکیل دیوان عدالت اداری مشورت کرده و به زودی و با بهترین راهکارها مشکلات خود را حل نمایید. وکیل دیوان عدالت اداری بهترین مشاوره در این امور را در اختیارتان قرار می دهد.

وکالت 24 ارائه دهنده خدمات مشاوره ای و وکالتی در انواع موضوعات حقوقی می باشد. در وکالت 24 مجموعه ای از وکلای با تجربه در اختیارتان قرار داده شده است که شما می توانید با آن ها در ارتباط بوده و راهکارهای علمی و موثری را دریافت نمایید.

مشاوران وکالت 24 در سریع ترین زمان پاسخگوی شما هستند و مهمترین مزیت وکالت 24 این است که مشاوره های شخصی و خصوصی دریافت می کنید و ارهکاری متناسب با شرایطتان را به کار می برید.

برای ارتباط با مشاوران با ما تماس بگیرید.

وکیل دیوان عدالت اداری؛ مشاوره و تماس

وکیل دیوان عدالت اداری چطور به شما کمک می کند

وکیل دیوان عدالت اداری در امور مربوط به ارگان های جامعه اطلاعات لازم را دارد و از این رو می تواند در مسائل حقوقی مربوط به ارگان ها کمک شایانی داشته باشد. جالب است بدانیم ما دیوان عدالت اداری به صورت مجزا داریم و اینگونه شکایات موضوعاتی پر اهمیت هستند. حیطه کار وکیل دیوان عدالت اداری در موارد زیر می باشد:

  • دفاع از موکل به صورت تمام و کمال
  • ارائه مشاوره به صورت تخصصی به افراد درباره موضوع دیوان عدالت ادرای
  • پیگیری شکایات ها
  • ثبت دادخواست اعاده دادرسی
  • ثبت درخواست ابطال مصوبات در هیات عمومی دیوان عدالت اداری
  • پذیرش وکالت در امور عدالت اداری
  • ثبت درخواست دستور موقت
  • ثبت درخواست اعمال ماده ۷۹ در سایت مربوطه

هزینه وکیل برای دیوان عدالت اداری(بنویسید)

نمی توان به صورت دقیق هزینه وکیل دیوان عدالت اداری را عنوان نمود اما موارد کلی که شامل هزینه در این زمینه هستند را معرفی می کنیم. اولین چیزی که لازم است به آن توجه فرمایید میزان تجربه، مهارت و میزان دانش وکیل دیوان عدالت اداری می باشد که هر چقدر این وکیل با تجربه تر باشد و مهارت و دانش بیشتری داشته باشد، هزینه وکالت او بیشتر می شود.

همچنین مواردی همچون هزینه ی تصدیق نمودن مدارک برای موکل، هزینه کارشناسی و هزینه ابطال تمبر نیز به هزینه وکالت اضافه می شود. لازم به ذکر است که موضوع شکایت شما و همچنین ارگانی که قرار است از آن شکایت نمایید بر هزینه وکیل برای دیوان عدالت اداری تاثیر دارند و به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی برای وکیل عدالت ادرای اعلام نمود و شما می توانید از طریق تماس با مشاوران وکالت 24 از رنج قیمت وکیل دیوان عدالت اداری مطلع شوید.

وکیل دیوان عدالت اداری؛ مشاوره و تماس

دیوان عدالت اداری چیست

دیوان عدالت اداری دادگاهی زیر نظر دادگستری می باشد که برای پیگیری و رسیدگی به شکایات مربوط به دولت و ارگان های جامعه شکل گرفته است. این دادگاه به صورت تخصصی به شکایات مربوط به مسائل اداری می پردازد. علاوه بر این موارد، دیوان عدالت اداری به دادخواهی، اعتراضات و شکایات مردم به ماموران یا ارگان های دولتی و همچنین احقاق حقوق مردم رسیدگی می نماید.

نتیجه گیری

با مطالعه این مقاله به این نتیجه می رسیم که درست است که اتخاذ وکیل برای امور عدالت اداری اختیاری می باشد، اما با وجود وکلای با تجربه وکالت 24 شما می توانید در کمترین زمان به شکایت خود رسیدگی نمایید و همچنین مشکلات خود را در حیطه این امور در سریعترین زمان ممکن به نفع خودتان حل نمایید.