دیوان عدالت اداری تهران کجاست + لیست آدرس شعب

آدرس دیوان عدالت اداری تهران

مرکز اصلی و ساختمان اصلی دیوان عدالت اداری در تهران قرار دارد و برای راحتی حال شهروندان در دیگر استان ها شعبه ای از دادگستری مرکز هر استان را به دیوان عدالت اداری اختصاص داده اند تا به اعتراضات و شکایات مردم در این مورد رسیدگی کند. دیوان عدالت اداری تهران در کجا قرار دارد و آدرس هر یک از شعبات آن در استان تهران کجاست؟

آدرس دیوان عدالت اداری در تهران

شکایت در دیوان عدالت اداری به صورت غیر حضوری می باشد و به صورت حضوری ممکن است شکایت شما را قبول نکنند. در این مسیر بهتر است حتما با یک وکیل دیوان عدالت اداری مشورت کنید. وکالت 24 دارای وکلای متخصص در امور مربوط به پرونده های دیوان عدالت اداری می باشد.

دیوان عدالت اداری در شهرک غرب تهران قرار دارد به همین دلیل ممکن است برای برخی از افراد رفتن به دیوان عدالت بد مسیر و سخت باشد.

دیوان عدالت اداری تهران در بزرگراه شهید ستاری_ خیابان شهید مخبری_ نبش تقاطع ایران زمین_ ساختمان دیوان عدالت اداری می باشد.

کد پستی دیوان عدالت اداری تهران = 1445669998

لوکیشن دیوان عدالت اداری تهران گوگل مپ (کلیک کنید)

آدرس دیوان عدالت اداری تهران

آدرس شعب دیوان عدالت اداری در تهران

دیوان عدالت اداری فقط دارای یک ساختمان اصلی می باشد و شاید خیلی درست نباشد که بگوییم شعب دیوان عدالت اداری، به دلیل حجم بالای پرونده ها در دیوان عدالت اداری قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری دفاتری را در دادگستری ها تشکیل داده است که مردم برای ثبت و پیگیری شکایت دسترسی راحت تری داشته باشند.

افرادی که در استان تهران می باشند باید به ساختمان اصلی دیوان عدالت اداری برای رسیدگی به پرونده خود مراجعه کنند. همچنین اگر به دنبال وکیل دیوان دالت اداری در تهران هستید همین حالا با ما تماس بگیرید

ساعات کاری دیوان عدالت اداری تهران

دیوان عدالت اداری تهران از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 13:30 دایر می باشد.

دیوان عدالت اداری در روزهای پنجشنبه تعطیل می باشد.

بیشتر بخوانید:

روند پیگیری (پرونده، شکایت، دادخواست) در دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری به چه پرونده هایی رسیدگی می کند؟