با سند ملک چقدر می توان وام گرفت؟ (بانک های مختلف)

با سند ملکی چقدر می توان وام گرفت

این روزها به دلیل جور کردن ضامن برای دریافت وام خیلی از این تصمیم منصرف می شوند و برخی از افراد نیز در صورت داشتن سند ملک خود اقدام به دریافت وام از طریق سند ملک خود را دارند.

زیرا در صورت داشتن سند دیگر نیاز به ضامن نمی باشد. اما این سوال برای بسیاری از افراد ایجاد می شود که با سند ملک چقدر می توان وام گرفت؟

در این مقاله می خواهیم به طور کامل این موضوع را بررسی کنیم. وکالت 24 می تواند در تمام امور مربوط به دریافت وام شما را راهنمایی کند تا از بهترین راه حل ها مطلع و آگاه شوید.

با سند ملک چقدر می توان وام گرفت؟

در پاسخ به این سوال که با سند ملک چقدر می توان وام گرفت باید گفت که معمولا بانک ها به ارزش 50 درصد قیمت کارشناسی ملک به شما وام پرداخت می کنند.

درصد سود وام با سند ملک بازپرداخت این وام در بانک های مختلف متفاوت می باشد. میزان سود وام بانک ها معمولا 18 درصد می باشدو بازپرداخت آن نیز ممکن است 3 تا 5 ساله باشند. اما میزان این مدت در بین بانک ها ممکن است متغییر باشد.

از بانک صادرات با سند ملک چقدر می توان وام گرفت

بانک صادرات با سند ملک تا 200 میلیون تومان وام پرداخت می کند. که سود آن 18 درصد و با زمان بازپرداخت سه ساله می باشد. با داشتن معدل حساب در این بانک می توانید سند ملک خود را ضامن قرار داده و وام دریافت کنید.

وام بانک ملت با سند ملک

در حال حاضر بانک ملت تا سقف 300 میلیون تومان وام با سند ملک به متقاضیان پرداخت می کند. که در صورت داشتن معدل حساب در این بانک می توانید این وام را دریافت کنید.

وام بانک ملی با سند ملک

بانک ملی همان وام فوری خرید کالا را که معمولا با ضامن رسمی می‌دهد، با وثیقه سند خانه هم در اختیار متقاضیان وام فوری می‌گذارد. سقف وام با سند ملکی بانک ملی ۲۰۰ میلیون تومان برای تهران، 160میلیون تومان برای کلانشهرها و ۱۲۰میلیون تومان هم دیگر شهرهاست.

تسهیلات بانک ملی مخصوص خرید کالاست و برای گرفتن وام نیاز به فاکتور خرید کالا دارید.

وام بانک شهر با سند ملک

بانک شهر برای کسب و کارهای پزشکی و غیر پزشکی با سند ملک تا سقف 2 میلیارد تومان وام می دهد. این وام برای خرید تجهیزات است و برای گرفتن آن باید پیش‌ فاکتور خرید کالاهای موردنظرتان را هم به بانک ارائه کنید.

اگر در زمینه گرفتن وام از بانک ها با سند ملکی خود هر نوع سوالی دارید می توانید همین حالا با وکالت 24 تماس گرفته تا مشاوران متخصص این مجموعه شما را به درستی کمک و راهنمایی کنند.

چگونه با سند ملک وام بگیریم؟

اگر می خواهید با سند ملک و خانه خود از بانک وامی دریافت کنید در قدم اول باید سند شش دانگ خانه خود را در اختیار داشته باشید و سند خانه نیز به اسم وام گیرنده باشد. شما می توانید برای گرفتن وام به دو روش اقدام کنید:

روش اول مراجعه حضوری به بانک می باشد که به هر بانکی که در حساب دارید و تراکنش های مالی بیشتری انجام داده اید بهتر است مراجعه کنید.

روش دوم نیز دریافت وام به صورت اینترنتی می باشد. که شما وارد صفحه رسمی بانک مورد نظر خود می شود و در آنجا گزینه های مربوط به دریافت وام با سند ملک نوشته شده است.

مدارک لازم برای وام با سند ملک

مدارک لازم برای دریافت وام با سند ملک:

  • کارت ملی و شناسنامه وام گیرنده
  • سند شش دانگ خانه ای که قرار است به عنوان وثیقه گذاشته شود.
  • کارت پایان خدمت یا کارت معافیت برای آقایان
  • گواهی اشتغال به کار یا فیش حقوقی متقاضی با ذکر حقوق

شرایط گرفتن وام با سند ملک

بانک ها برای گرفتن وام برای افراد شرایطی را در نظر گرفته اند که باید قبل از گرفتن وام آنها را در نظر داشته باشید. معمولا اکثر بانک ها شرایط یکسانی را در دادن وام با سند ملک را دارا می باشند. با داشتن این شرایط می توانید به راحتی با سند ملک خود وام دریافت کنید. این شرایط عبارت است از:

  • سند منزل مسکونی باید شش دانگ بوده و دارای پایان کار باشد.
  • فرد متقاضی وام باید چک برگشتی و اقساط معوقه نداشته باشد.
  • فرد متقاضی وام باید رتبه اعتباری بالایی داشته باشد.
  • سند منزل نباید در رهن بانک و یا ضمانت باشد.
  • سن فرد متقاضی باید بالای ۱۸ سال باشد.
  • افرادی که حساب فعال داشته و یا کارکرد حساب بالایی دارند در اولویت هستند.

لیست وکلای متخصص در وکیل 24 که در این زمینه می توانند به شما کمک کنند:

وکیل ملکی (متخصص حوزه املاک)

وکیل حقوقی باتجربه و متخصص

بیشتر بخوانید:

مزایده ملک موروثی چقدر زمان می برد و روش تسریع آن

مزایده ملک برای مهریه چقدر طول میکشد؟